ProviderLijst

   FAQ | Veel Gestelde Vragen | Meest Gestelde Vragen | Vraag & Antwoord

PrePaid VoIP

Meest gestelde vragen over PrePaid Voip - Bellen voor thuis en onderweg met een vast telefoonnummer. Klik op een vraag om ons antwoord te bekijken...

ProviderLijst biedt geen "PrePaid VoIP" maar bevelen CheapConnect aan!

Ja zeker. U ontvangt van ons ruim van te voren de gegevens van uw VoIP account, hierdoor kunt u van te voren de configuratie in uw toestel zetten en op de tijd van portering nieuwe inkomende gesprekken ontvangen op uw toestel.
CheapConnect heeft zijn platform dubbel uitgevoerd, mocht er onverhoopt een storing zijn aan een locatie dan hebben de andere locaties voldoende capaciteit om de klap op te vangen. Voor telefonie is het belangrijk dat het altijd 'bereikbaar is'. Tevens maken we gebruik van alleen A-merk apparatuur en kwaliteits verbindingen. Op deze manier is bellen via CheapConnect niet alleen voordeliger maar ook van betere kwaliteit.

We monitoren 24x7 ons netwerk op kwaliteit van de spraak.
Tegoed is niet terug te storten, maar blijft wel onbeperkt houdbaar.
U kunt een gratis (0800) of betaald nummer (0900/0909/0906) bellen, dezee worden ook wel servicenummers genoemd. Wij rekenen geen extra toeslag op deze nummers.
Ja, U kunt bij CheapConnect bellen naar 112.
Bent u klant geworden na maart 2018?
Ja, u ontvangt direct na uw opwaardering de factuur over uw beltegoed. Het beltegoed heeft u direct ingekocht en hierover wordt direct BTW berekend. Ondernemers kunnen deze BTW opgeven bij de belastingdienst. De prijzen op de website zijn inclusief BTW en worden op de factuur gespecificeerd.

Bent u klant voor maart 2018?
Ja, u krijgt van ons elke 1e van de maand een factuur met de gemaakte belkosten en abonnementskosten. Hierop staat ook de BTW gespecificeerd, ondernemers kunnen deze BTW opgeven bij de belastingdienst. De prijzen op de website zijn inclusief BTW en worden op de factuur gespecificeerd.

Indien er in de voorgaande maand niet gebeld is of geen abonnement vernieuwd, krijgt u van ons geen factuur.
Ja, het is wettelijk geregeld dat u uw nummer mag meeverhuizen naar een andere aanbieder.
Na een jaar zal uw account/nummer automatisch verlopen als u hem niet vernieuwt. Het vernieuwen kan via ons controle paneel, u kunt hier kiezen om of u uw account/nummer met 1 of 2 jaar wilt verlengen. U kunt uiteraard altijd tussentijds al van te voren verlengen, de periode wordt dan bij uw huidige periode opgeteld.

Nadat uw account/nummer is verlopen, kunt u deze niet meer gebruiken. Wij houden uw nummer nog minimaal twee maanden in reserve, zodat u hem zonder extra kosten kan verlengen.

AlgemeenMobiele DienstenProviderLijstStoringenThuis DienstenPrePaid VoIP